Ella Schelin

Nu undrar du säker vem hon den där tjejen som driver bloggen är. Det ska jag berätta för dig! Jag är Ella Schelin, föredetta Johansson. En ganska ovanlig men ändå vanlig tjej som bor i en stor gul villa i Stockholm tillsammans med föräldrar och syskon. Precis som alla andra går jag i skolan, duschar, äter, bajsar, osv... Men nu till det mer intressanta: Först kan man väll säga att jag tänker på ett ganska konstigt och annorlunda sätt, om någon till exempel tycker synd om mig för att jag har en pratig klass så tänker jag att det är bra för att då är man tyst i jämförelse med dom andra. Eller om mina syskon dör skulle jag få högre månadspeng. Och så har jag en jävla attityd också, jag har 0% respekt för vuxna. Jag är den så kallade, uppkäftiga-tjejen-som-lärare-hatar. Sen har jag väldigt dålig humor som jag är ganska ensam och att tycka är rolig. Mitt liv är awesome och jag skulle inte kunna önska mig bättre. Dröm dig bort i min underbara värld genom att, ja vadå? Läsa bloggen såklart ;)




Namn:
Blogg:

Kommentar:

Trackback